Sprawozdania finansowe Markus Sajewicz
Dane bilansowe MARKUS SAJEWICZ
|
ROK
|
||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Aktywa razem | 6 192 109,16 | 7 312 426,42 | 8 860 236,73 | 16 354 367,10 | 23 959 389,59 | 25 359 243,36 |
| A. Aktywa trwałe | 3 389 747,11 | 4 002 361,43 | 4 887 055,38 | 7 695 720,62 | 14 265 489,90 | 16 327 013,18 |
| B. Aktywa obrotowe | 2 802 362,05 | 3 310 064,99 | 3 973 181,35 | 8 658 646,48 | 9 693 899,69 | 9 032 230,18 |
| C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - | - | - | - |
| D. Udziały (akcje) własne | - | - | - | - | - | - |
| Pasywa razem | 6 192 109,16 | 7 312 426,42 | 8 860 236,73 | 16 354 367,10 | 23 959 389,59 | 25 359 243,36 |
| A. Kapitał (fundusz) własny | 2 237 952,39 | 2 745 556,22 | 3 536 929,09 | 7 712 373,70 | 15 014 126,96 | 19 719 013,70 |
| B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 3 954 156,77 | 4 566 870,20 | 5 323 307,64 | 8 641 993,40 | 8 945 262,63 | 5 640 229,66 |
| I. Zobowiązania długoterminowe | 1 216 481,36 | 953 644,00 | 3 218 661,62 | 2 457 666,46 | 4 944 268,34 | 2 664 180,92 |
| II. Zobowiązania krótkoterminowe | 2 737 675,41 | 3 613 226,20 | 2 104 646,02 | 6 184 326,94 | 3 861 349,35 | 2 791 039,98 |
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Answear.com: Marki premium zaczynają procentować
Zwrot w kierunku wyższej półki przynosi rezultaty widoczne w wynikach. Answear.com pracuje nad efektywnością marketingu, selekcjonuje brandy i przekuwa w zysk wprowadzane zmiany. Planuje też
Rolls-Royce otwiera centrum kompetencji w Krakowie. Rozważa też inwestycje w produkcję obronną
Przemysłowy gigant wkrótce otworzy centrum wsparcia pracowników i swojego globalnego biznesu. To początek nowego rozdziału historii Rolls-Royce’a w Polsce - twierdzi Helen McCabe, członkini zarządu
Jak oszuści manipulują ofiarami scamów
Metoda na policjanta, Blika, wnuczka, prokuratora, policjanta, księdza, bankowca, pracownika skarbówki - scenariuszy ataków jest wiele. Cel - tak zmanipulować człowieka, żeby uwierzył, że kontaktuje