Zarząd firmy MARKOWE UPOMINKI HURT DETAL IWONA WOŚ - Iwona Woś, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Iwona Woś (CEIDG)
Iwona Woś prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARKOWE UPOMINKI HURT DETAL IWONA WOŚ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANA KOCHANOWSKIEGO 123, PL-83-000, PRUSZCZ GDAŃSKI. Główny zakres działalności Iwona Woś to Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju (PKD główne: 46.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet), działalność agencji reklamowych, pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP MARKOWE UPOMINKI HURT DETAL IWONA WOŚ: 5932398736. REGON MARKOWE UPOMINKI HURT DETAL IWONA WOŚ: 221532160.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Iwona Woś
Więcej informacji o MARKOWE UPOMINKI HURT DETAL IWONA WOŚ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby