Zarząd firmy Markowe Okulary - Kogut Zenon Józef, prezes zarządu
Kogut Zenon Józef jest w zarządzie KRS MARKOWE OKULARY
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Kogut Zenon Józef jest również w zarządzie MARKOWE OKULARY, która została założona 2015-01-28 i ma siedzibę przy UL. JANA DŁUGOSZA 59-75, PL-51-162, WROCŁAW. KRS MARKOWE OKULARY zajmuje się produkcja instrumentów optycznych, niezapisanych magnetycznych i optycznych nośników informacji oraz sprzętu fotograficznego. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: produkcja wyrobów nożowniczych i sztućców, produkcja zamków i zawiasów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową drewna i materiałów budowlanych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową wyspecjalizowaną pozostałych towarów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową niewyspecjalizowaną i inne. NIP MARKOWE OKULARY: 7543088681. REGON MARKOWE OKULARY: 36064808000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Kogut Zenon Józef
            
                    Więcej informacji o MARKOWE OKULARY
        Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
                    Rafineria Gdańska inwestuje w zielony wodór
Jedna z największych rafinerii w grupie Orlen korzysta z dobrej koniunktury na rynku paliw. O tym, na co wyda blisko miliard złotych w ramach zaktualizowanej strategii, mówi prezes Adrian
                    Wody Polskie kwestionują inwestycje na działce, Piotr Wielgomas odpowiada
Piotr Wielgomas przeprowadził na działce w Zabłotni inwestycje związane z rekultywacją i nawadnianiem terenu. Część z nich kwestionują Wody Polskie. Właściciel działki zapewnia, że przywróci
                    Ubezpieczyciele zwiększają zakres wojennych polis
Choć w standardowych polisach szkody w wyniku wojny czy aktów terroryzmu są wyłączone z odpowiedzialności ubezpieczycieli, to rynek musiał się dostosować do nowej rzeczywistości. Dlatego od zasady