Sprawozdania finansowe Marketlab Group
Dane bilansowe MARKETLAB GROUP
ROK
|
||||
---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 14 412 880,87 | 28 178 394,27 | 20 406 010,67 | 10 906 213,31 |
A. Aktywa trwałe | 13 380 396,00 | 26 305 792,00 | 15 975 792,00 | 0,00 |
B. Aktywa obrotowe | 1 032 484,87 | 1 872 602,27 | 4 430 218,67 | 10 906 213,31 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | 0,00 | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | 0,00 | - | - |
Pasywa razem | 14 412 880,87 | 28 178 394,27 | 20 406 010,67 | 10 906 213,31 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 10 901 740,30 | 27 165 116,01 | 17 848 861,68 | 3 018 806,26 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 3 511 140,57 | 1 013 278,26 | 2 557 148,99 | 7 887 407,05 |
I. Zobowiązania długoterminowe | - | - | - | - |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | - | - | - | - |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.