Sprawozdania finansowe Marketingcom

Bilans spółki Marketingcom

Wiek firmy:
Wiek:
7 l. 10 mies. 3 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
5 100 zł

Dane bilansowe MARKETINGCOM

ROK
2018
2019
2020
2021
2022
2023
Aktywa razem 345 878,23 255 814,66 375 221,56 173 887,13 89 877,49 158 836,27
A. Aktywa trwałe - - - - - -
B. Aktywa obrotowe 345 878,23 255 814,66 375 221,56 173 887,13 89 877,49 158 836,27
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy - - - - - -
D. Udziały (akcje) własne - - - - - -
Pasywa razem 345 878,23 255 814,66 375 221,56 173 887,13 89 877,49 166 138,44
A. Kapitał (fundusz) własny 299 393,44 241 173,55 263 955,88 125 521,52 73 608,24 73 608,24
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 46 484,79 14 641,11 111 265,68 48 365,61 16 269,25 92 530,20
I. Zobowiązania długoterminowe - - - - - -
II. Zobowiązania krótkoterminowe 46 484,79 14 641,11 111 265,68 48 365,61 16 269,25 92 530,20
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.

  • Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
  • Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
  • Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
  • Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
  • Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
  • Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.