Lista beneficjentów Marketing V8

Beneficjenci Marketing V8

Wiek firmy:
Wiek:
3 l. 3 mies. 3 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
5 000 zł

Wpisy do Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych wskazują, że Marketing V8 ma 3 beneficjentów.

Paweł Scharmach
Posiada 60.00% udziałów w spółce o łącznej ilości 3 000 zł
Wspólnik spółki z o.o.
Kamil Jacek Sztuka
Posiada 20.00% udziałów w spółce o łącznej ilości 1 000 zł
Wspólnik spółki z o.o.
Przemysław Scharmach
Posiada 20.00% udziałów w spółce o łącznej ilości 1 000 zł
Wspólnik spółki z o.o.

Beneficjent to osoba lub podmiot, który otrzymuje korzyści, np. w postaci środków finansowych, dotacji lub innej pomocy, zazwyczaj w wyniku umowy lub programu. Beneficjenci mogą być indywidualnymi osobami, organizacjami, przedsiębiorstwami lub instytucjami publicznymi. W kontekście programów unijnych lub rządowych, beneficjent musi spełniać określone kryteria, aby móc otrzymać wsparcie.

Wykaz beneficjentów

Marketing V8
Paweł Scharmach
60 %
Kamil Jacek Sztuka
20 %
Przemysław Scharmach
20 %