Sprawozdania finansowe Marketing Prewencyjny W Likwidacji

Bilans spółki Marketing Prewencyjny W Likwidacji

Wiek firmy:
Wiek:
11 l. 9 mies. 28 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
50 000 zł

Dane bilansowe MARKETING PREWENCYJNY W LIKWIDACJI

ROK
2018
2019
2020
2021
2022
Aktywa razem 130 411,51 153 745,69 153 745,69 153 745,69 153 745,69
A. Aktywa trwałe 54 582,48 54 582,48 54 582,48 54 582,48 54 582,48
B. Aktywa obrotowe 75 829,03 99 163,21 99 163,21 99 163,21 99 163,21
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy 0,00 0,00 - - -
D. Udziały (akcje) własne 0,00 0,00 - - -
Pasywa razem 130 411,50 153 745,69 153 745,69 153 745,69 153 745,69
A. Kapitał (fundusz) własny 130 042,50 153 745,69 153 745,69 153 745,69 153 745,69
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 369,00 0,00 0,00 0,00 0,00
I. Zobowiązania długoterminowe 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
II. Zobowiązania krótkoterminowe 369,00 0,00 0,00 0,00 0,00
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.

  • Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
  • Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
  • Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
  • Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
  • Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
  • Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.