Zarząd firmy Marketing Operations Bogusław Biały - Bogusław Biały, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Bogusław Biały (CEIDG)
Bogusław Biały prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARKETING OPERATIONS BOGUSŁAW BIAŁY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2023-09-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. IWONICKA 1214, PL-35-505, RZESZÓW. Główny zakres działalności Bogusław Biały to Pozostała działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki oraz zarządzaniem urządzeniami informatycznymi (PKD główne: 62.20.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność związana z dystrybucją treści, pozostała działalność w zakresie programowania, działalność w zakresie cyberbezpieczeństwa, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, pozostała działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i działalności powiązane i inne. NIP MARKETING OPERATIONS BOGUSŁAW BIAŁY: 8133627297. REGON MARKETING OPERATIONS BOGUSŁAW BIAŁY: 526256703.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Bogusław Biały
Więcej informacji o MARKETING OPERATIONS BOGUSŁAW BIAŁY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
600 mln zł dla firm na czyste technologie
Przedsiębiorstwa i konsorcja naukowo-przemysłowe mogą stanąć w szranki o dofinansowanie projektów badawczych i inwestycyjnych.

Xtreme Fitness zbuduje masę w powiatach
Do końca roku firma chce mieć ponad 160 klubów i 15 placówek Xtreme Kids, a do 2030 r. aż 750 lokalizacji działających pod różnymi, także nowymi szyldami. Kolejny krok: ekspansja w Europie

Konkuruj sam ze sobą, czyli o wyborze benchmarku
Trochę to trwało, ale w końcu stopą zwrotu dogoniłem, a nawet przegoniłem wynik WIG. Zadałem sobie pytanie, czy jest sens porównywać się do rynku i jego uczestników.