Zarząd firmy Marketing Media Consulting JOANNA PERDOCH - JOANNA PERDOCH, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-12-01
Działalność gospodarcza JOANNA PERDOCH (CEIDG)
JOANNA PERDOCH prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARKETING MEDIA CONSULTING JOANNA PERDOCH, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-09-11 i ma swoją siedzibę pod adresem SPORTOWA 134, PL-66-100, SULECHÓW. Główny zakres działalności JOANNA PERDOCH to Działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów (PKD główne: 46.18.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, wydawanie czasopism i pozostałych periodyków, pozostała działalność wydawnicza, działalność agencji reklamowych, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach i inne. NIP MARKETING MEDIA CONSULTING JOANNA PERDOCH: 9730900270. REGON MARKETING MEDIA CONSULTING JOANNA PERDOCH: 08110061000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JOANNA PERDOCH
Więcej informacji o MARKETING MEDIA CONSULTING JOANNA PERDOCH
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Co z Alior Bankiem po reorganizacji grupy PZU? Sytuacja powoli się klaruje
Los Aliora w grupie PZU nie jest przesądzony, ale przeważają oczekiwania, że Alior Bank pozostanie w strukturach grupy – ocenia Cezary Stypułkowski, prezes Pekao.
Cztery trendy, które redefiniują polski handel z Chinami
Kupujemy coraz mniej paneli słonecznych z Chin, a coraz więcej robotów. Coraz mniej leków, a coraz więcej aut spalinowych. Co z tego wszystkiego wynika?
Arctic Paper łapie oddech, choć na rynku wciąż jest źle. Szykuje rewizję strategii
Po słabym pierwszym półroczu producent papieru i celulozy poprawił rentowność, co docenili inwestorzy giełdowi. Prezes Michał Jarczyński wyjaśnia, jak udało się tego dokonać i zwiększyć produkcję