Sprawozdania finansowe Marketing Internetowy

Bilans spółki Marketing Internetowy

Wiek firmy:
Wiek:
7 l. 4 mies. 21 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
10 000 zł

Dane bilansowe MARKETING INTERNETOWY

ROK
2018
2019
2020
2021
2022
2023
Aktywa razem 10 000,00 11 799,50 12 117,71 13 619,65 13 369,65 14 482,13
A. Aktywa trwałe 10 000,00 10 000,00 10 000,00 10 000,00 10 000,00 0,00
B. Aktywa obrotowe 0,00 1 799,50 2 117,71 3 619,65 3 369,65 14 482,13
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
D. Udziały (akcje) własne 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
Pasywa razem 10 000,00 11 799,50 12 117,71 13 619,65 13 369,65 14 482,13
A. Kapitał (fundusz) własny 9 831,00 11 799,50 12 117,71 13 593,65 13 365,65 12 862,13
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 169,00 0,00 0,00 26,00 4,00 1 620,00
I. Zobowiązania długoterminowe 0,00 - - - - -
II. Zobowiązania krótkoterminowe 169,00 - - - - -
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.

  • Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
  • Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
  • Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
  • Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
  • Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
  • Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.