Zarząd firmy Marketing i Ubezpieczenia Barbara Korczykowska - Barbara Korczykowska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Barbara Korczykowska (CEIDG)
Barbara Korczykowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARKETING I UBEZPIECZENIA BARBARA KORCZYKOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-03-19 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. RYNEK 6, PL-38-213, KOŁACZYCE. Główny zakres działalności Barbara Korczykowska to Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych (PKD główne: 66.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe drukowanie, sprzedaż detaliczna pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, pozostałe pośrednictwo pieniężne, pozostałe formy udzielania kredytów, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozostała finansowa działalność usługowa, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP MARKETING I UBEZPIECZENIA BARBARA KORCZYKOWSKA: 6851040801. REGON MARKETING I UBEZPIECZENIA BARBARA KORCZYKOWSKA: 370293840.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Barbara Korczykowska
Więcej informacji o MARKETING I UBEZPIECZENIA BARBARA KORCZYKOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio