Zarząd firmy Marketing Consulting Company Kamila Socha - KAMILA SOCHA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-09-28
Działalność gospodarcza KAMILA SOCHA (CEIDG)
KAMILA SOCHA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARKETING CONSULTING COMPANY KAMILA SOCHA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-11-20 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BUDOWLANA 1525, PL-78-100, KOŁOBRZEG. Główny zakres działalności KAMILA SOCHA to Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania (PKD główne: 70.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja, działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne, działalność agencji reklamowych, pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji i inne. NIP MARKETING CONSULTING COMPANY KAMILA SOCHA: 6711588166. REGON MARKETING CONSULTING COMPANY KAMILA SOCHA: 38754307700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KAMILA SOCHA
Więcej informacji o MARKETING CONSULTING COMPANY KAMILA SOCHA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Ceny mieszkań nie pędzą już w górę. To zasługa dużej podaży
W umowach notarialnych z października nadal widać podwyżki cen mieszkań, choć już nie tak duże jak miesiąc wcześniej. Eksperci chętniej też wróżą przeceny na rynku nieruchomości.
Pomysł na OKI cieszy rynek. Limity na zagranicę nie odstraszają
Limit inwestycji zagranicznych jest przyjmowany ze zrozumieniem, choć z perspektywy inwestorów indywidualnych nie jest to idealne rozwiązanie.
Francja wyprzedza Niemcy w technologiach, Polska patrzy i naśladuje
W modelach AI rękawice Amerykanom są w stanie rzucić Francuzi. To nie jest przypadek, a element większego trendu.