Firma Marketing & Communications Consultants
Marketing & Communications Consultants
KRSAdres | UL. WARSZAWSKA 6-32, PL-15-063, BIAŁYSTOK | |
Województwo | podlaskie | |
Adres e-mail |
![]() |
|
![]() |
||
Strona internetowa | mcconsultants.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja |
Działalność PKD:
Firma MARKETING & COMMUNICATIONS CONSULTANTS została założona 2012-12-12 i obecnie mieści się przy UL. WARSZAWSKA 6-32, PL-15-063, BIAŁYSTOK. Działalność firmy została zawieszona od 2024-06-01. Główna działalność firmy to doradztwo związane z zarządzaniem. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badanie rynku i opinii publicznej, organizacja targów, wystaw i kongresów, usługi reklamowe, usługi w zakresie informacji, usługi związane z filmami i nagraniami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-24.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Marketing & Communications Consultants (REGON 14646163000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
UOKiK kwestionuje promocje Biedronki
Urząd antymonopolowy postawił kolejne zarzuty największej sieci handlowej w Polsce. Tym razem chodzi o niejasne informowanie o cenach.

Producent hitowej gry chce pozwać Movie Games
Rafał Pęcherzewski, twórca "Drug Dealer Simulatora”, po ponad siedmiu latach współpracy z giełdowym wydawcą zaczął z nim rozmawiać przez prawników. Domaga się m.in. zysków z konsolowej wersji gry.

GPW znajdzie się pod presją. Analitycy polecają dwa sektory
Krajowy rynek akcji zostanie poddany próbie w najbliższych miesiącach. Eksperci podpowiadają jednak, by zainteresować się dwoma sektorami oraz mniejszymi spółkami.