Adres | UL. ELIZY ORZESZKOWEJ 5A12, PL-15-083, BIAŁYSTOK | |
Województwo | podlaskie | |
Telefon |
![]() |
|
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | mierzynskamarketing.wordpress.com |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność w obszarze komunikacji internetowej |
Działalność PKD:
Firma MARKETING ANNA MIERZYŃSKA została założona 2018-04-01 i obecnie mieści się przy UL. ELIZY ORZESZKOWEJ 5A12, PL-15-083, BIAŁYSTOK. Główna działalność firmy to pozostała telekomunikacja. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, agencje informacyjne i dystrybucja treści, badanie rynku i opinii publicznej, fotografia, organizacja targów, wystaw i kongresów, poligrafia i drukarstwo, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność profesjonalna, przetwarzanie danych i hostingowe, public relations i komunikacja, twórczość, usługi kulturalne i rozrywkowe, usługi reklamowe, usługi w zakresie informacji, usługi związane z filmami i nagraniami, wydawanie książek i periodyków. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Marketing Anna Mierzyńska (REGON 36981049200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Polska potrzebuje REIT-ów?
O mocnych i słabych stronach tworzenia REIT-ów oraz ich wpływie na ceny nieruchomości opowiada Katarzyna Kopczewska z kancelarii Baker McKenzie.

Capitea formalnie kwestionuje raport NIK
Jedenastu twierdzeniom z raportu NIK zaprzecza dawny GetBack w piśmie wysłanym do sześciu podmiotów zaangażowanych w postępowanie układowe.

Promocje Biedronki pod lupą UOKiK. Sieć handlowa z zarzutami
Urząd antymonopolowy postawił kolejne zarzuty największej sieci handlowej w Polsce. Tym razem chodzi o niejasne informowanie o cenach.