Sprawozdania finansowe Marketing Analytics

Bilans spółki Marketing Analytics

Wiek firmy:
Wiek:
15 l. 9 mies. 21 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
5 000 zł

Dane bilansowe MARKETING ANALYTICS

ROK
2019
2021
2021
2022
Aktywa razem 16 751,30 24 873,79 23 362,91 112 491,98
A. Aktywa trwałe 0,00 - 0,00 91 152,17
B. Aktywa obrotowe 16 751,30 24 873,79 23 362,91 21 339,81
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy 0,00 - 0,00 -
D. Udziały (akcje) własne 0,00 - 0,00 -
Pasywa razem 16 751,30 24 873,79 23 362,91 112 491,98
A. Kapitał (fundusz) własny -32 456,01 -24 841,52 -27 798,40 35 113,34
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 49 207,31 49 715,31 51 161,31 77 378,64
I. Zobowiązania długoterminowe - - - -
II. Zobowiązania krótkoterminowe - - - -
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.

  • Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
  • Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
  • Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
  • Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
  • Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
  • Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.