Zarząd firmy MARKET HOUSE URSZULA LASKOWSKA - Urszula LASKOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Urszula LASKOWSKA (CEIDG)
Urszula LASKOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARKET HOUSE URSZULA LASKOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-06-15 i ma swoją siedzibę pod adresem 1091, PL-72-005, PRZECŁAW. Główny zakres działalności Urszula LASKOWSKA to Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami (PKD główne: 68.31.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi i inne. NIP MARKET HOUSE URSZULA LASKOWSKA: 8571067668. REGON MARKET HOUSE URSZULA LASKOWSKA: 32067643900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Urszula LASKOWSKA
Więcej informacji o MARKET HOUSE URSZULA LASKOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach