Zarząd firmy Market-Bud Wojciech Magiera - Wojciech Magiera, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Wojciech Magiera (CEIDG)
Wojciech Magiera prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARKET-BUD WOJCIECH MAGIERA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2025-12-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GAJOWA ŁĄKA 18, PL-30-444, LIBERTÓW. Główny zakres działalności Wojciech Magiera to Sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, materiałów budowlanych, farb i szkła (PKD główne: 47.52.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową drewna i materiałów budowlanych, sprzedaż hurtowa maszyn wykorzystywanych w górnictwie, budownictwie oraz inżynierii lądowej i wodnej, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego, sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego, sprzedaż detaliczna dywanów, chodników i innych pokryć podłogowych oraz pokryć ściennych i inne. NIP MARKET-BUD WOJCIECH MAGIERA: 9442156229. REGON MARKET-BUD WOJCIECH MAGIERA: 54349497000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Wojciech Magiera
Więcej informacji o MARKET-BUD WOJCIECH MAGIERA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.