Zarząd firmy MARK-CAR MAREK KŁOSSOWSKI USŁUGI MOTORYZACYJNE - MAREK KŁOSSOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAREK KŁOSSOWSKI (CEIDG)
MAREK KŁOSSOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARK-CAR MAREK KŁOSSOWSKI USŁUGI MOTORYZACYJNE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2003-01-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. STEFANA ROGOZIŃSKIEGO 656, PL-83-000, PRUSZCZ GDAŃSKI. Główny zakres działalności MAREK KŁOSSOWSKI to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, transport drogowy towarów, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy. NIP MARK-CAR MAREK KŁOSSOWSKI USŁUGI MOTORYZACYJNE: 9570136557. REGON MARK-CAR MAREK KŁOSSOWSKI USŁUGI MOTORYZACYJNE: 19282415000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAREK KŁOSSOWSKI
Więcej informacji o MARK-CAR MAREK KŁOSSOWSKI USŁUGI MOTORYZACYJNE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może