Zarząd firmy MARJASZ MARIUSZ JASZCZUK - MARIUSZ JASZCZUK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARIUSZ JASZCZUK (CEIDG)
MARIUSZ JASZCZUK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARJASZ MARIUSZ JASZCZUK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-07-14 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KOBIELSKA 55A45, PL-04-371, WARSZAWA. Główny zakres działalności MARIUSZ JASZCZUK to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych, badanie rynku i opinii publicznej, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych i inne. NIP MARJASZ MARIUSZ JASZCZUK: 1132307919. REGON MARJASZ MARIUSZ JASZCZUK: 36200808200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIUSZ JASZCZUK
Więcej informacji o MARJASZ MARIUSZ JASZCZUK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych