Zarząd firmy Mariusz Winiarski Firma Handlowo-Usługowa Winiarscy - Mariusz Winiarski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mariusz Winiarski (CEIDG)
Mariusz Winiarski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARIUSZ WINIARSKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA WINIARSCY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem ADAMA MICKIEWICZA 19, PL-37-700, PRZEMYŚL. Główny zakres działalności Mariusz Winiarski to Sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna gazet i pozostałych periodyków oraz artykułów papierniczych, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów i środków ochrony roślin, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów i inne. NIP MARIUSZ WINIARSKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA WINIARSCY: 7951696878. REGON MARIUSZ WINIARSKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA WINIARSCY: 181158901.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mariusz Winiarski
Więcej informacji o MARIUSZ WINIARSKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA WINIARSCY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.