Firma MARIUSZ SZADZIŃSKI PRZEDS. PROD. USŁ- HANDLOWE ŁUPAVIA
Adres | 7A, PL-76-242, ŁUPAWA | |
Województwo | pomorskie | |
Telefon |
![]() |
|
Adres e-mail |
![]() |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Produkcja pozostałej odzieży i dodatków do odzieży |
Działalność PKD:
Firma MARIUSZ SZADZIŃSKI PRZEDS. PROD. USŁ- HANDLOWE ŁUPAVIA została założona 1990-06-19 i obecnie mieści się przy 7A, PL-76-242, ŁUPAWA. Główna działalność firmy to odzież, bez wyrobów futrzarskich. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agenci i organizatorzy turystyki, fotografia, oleje i tłuszcze zwierzęce i roślinne, pozaszkolne formy edukacji, pozostały transport lądowy pasażerski, produkcja obuwia, rośliny inne niż wieloletnie, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi rolnicze bez weterynaryjnych, wynajem innych maszyn i urządzeń, wynajem samochodów bez kierowcy, wypożyczanie sprzętu rekreacyjnego, wyroby tekstylne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie MARIUSZ SZADZIŃSKI PRZEDS. PROD. USŁ- HANDLOWE ŁUPAVIA (REGON 77054327600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wojsko zestrzeliło drony, premier zwołuje rząd
W trakcie nocnego ataku Rosji na Ukrainę kilkanaście dronów wtargnęło w polską przestrzeń powietrzną. Cześć z nich zostało zestrzelonych.

Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.