Zarząd firmy Mariusz Rówiński MARIO-CAR Mechanika Samochodowa - MARIUSZ RÓWIŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARIUSZ RÓWIŃSKI (CEIDG)
MARIUSZ RÓWIŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARIUSZ RÓWIŃSKI MARIO-CAR MECHANIKA SAMOCHODOWA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KOŚCIELNA 1, PL-26-085, KOSTOMŁOTY DRUGIE. Główny zakres działalności MARIUSZ RÓWIŃSKI to Naprawa mechaniczna i serwisowa pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 95.31.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa motocykli oraz części i akcesoriów do nich, sprzedaż detaliczna pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna motocykli oraz części i akcesoriów do nich i inne. NIP MARIUSZ RÓWIŃSKI MARIO-CAR MECHANIKA SAMOCHODOWA: 9591013191. REGON MARIUSZ RÓWIŃSKI MARIO-CAR MECHANIKA SAMOCHODOWA: 26010547600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIUSZ RÓWIŃSKI
Więcej informacji o MARIUSZ RÓWIŃSKI MARIO-CAR MECHANIKA SAMOCHODOWA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.