Zarząd firmy Mariusz Rębisz kawiarnia kawa to podstawa - Mariusz Rębisz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mariusz Rębisz (CEIDG)
Mariusz Rębisz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARIUSZ RĘBISZ KAWIARNIA KAWA TO PODSTAWA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2023-05-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PIŁSUDSKIEGO 3, PL-62-028, KOZIEGŁOWY. Główny zakres działalności Mariusz Rębisz to Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne (PKD główne: 56.10.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna sprzętu telekomunikacyjnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP MARIUSZ RĘBISZ KAWIARNIA KAWA TO PODSTAWA: 7631962083. REGON MARIUSZ RĘBISZ KAWIARNIA KAWA TO PODSTAWA: 525300388.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mariusz Rębisz
Więcej informacji o MARIUSZ RĘBISZ KAWIARNIA KAWA TO PODSTAWA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.