Zarząd firmy Mariusz Raczyński SKLEP ALDO - Mariusz Raczyński, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mariusz Raczyński (CEIDG)
Mariusz Raczyński prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARIUSZ RACZYŃSKI SKLEP ALDO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. STAROWIEJSKA 40D, PL-81-356, GDYNIA. Główny zakres działalności Mariusz Raczyński to Sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.72.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP MARIUSZ RACZYŃSKI SKLEP ALDO: 9580912371. REGON MARIUSZ RACZYŃSKI SKLEP ALDO: 19134470200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mariusz Raczyński
Więcej informacji o MARIUSZ RACZYŃSKI SKLEP ALDO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.