Zarząd firmy Mariusz Pruchiński F.H.U. MAREL - Mariusz Pruchiński, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-10-31
Działalność gospodarcza Mariusz Pruchiński (CEIDG)
Mariusz Pruchiński prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARIUSZ PRUCHIŃSKI F.H.U. MAREL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-03-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. IGNACEGO POTOCKIEGO 8/10, PL-13-230, LIDZBARK. Główny zakres działalności Mariusz Pruchiński to Działalność związana z oprogramowaniem (PKD główne: 62.01.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego, badanie rynku i opinii publicznej i inne. NIP MARIUSZ PRUCHIŃSKI F.H.U. MAREL: 5110062430. REGON MARIUSZ PRUCHIŃSKI F.H.U. MAREL: 281476236.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mariusz Pruchiński
Więcej informacji o MARIUSZ PRUCHIŃSKI F.H.U. MAREL
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby