Zarząd firmy Mariusz PODBIELSKI M & M. USŁUGI PROJEKTOWE MARIUSZ PODBIELSKI - Mariusz PODBIELSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mariusz PODBIELSKI (CEIDG)
Mariusz PODBIELSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARIUSZ PODBIELSKI M & M. USŁUGI PROJEKTOWE MARIUSZ PODBIELSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1993-06-07 i ma swoją siedzibę pod adresem PRZEMYSŁOWA 384, PL-00-450, WARSZAWA. Główny zakres działalności Mariusz PODBIELSKI to Działalność w zakresie architektury (PKD główne: 71.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne, pozostałe badania i analizy techniczne, działalność agencji reklamowych, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP MARIUSZ PODBIELSKI M & M. USŁUGI PROJEKTOWE MARIUSZ PODBIELSKI: 5261013642. REGON MARIUSZ PODBIELSKI M & M. USŁUGI PROJEKTOWE MARIUSZ PODBIELSKI: 01025436500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mariusz PODBIELSKI
Więcej informacji o MARIUSZ PODBIELSKI M & M. USŁUGI PROJEKTOWE MARIUSZ PODBIELSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.