Zarząd firmy MARIUSZ NALEWAJKO SALON FRYZJERSKO-KOSMETYCZNY - MARIUSZ NALEWAJKO, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARIUSZ NALEWAJKO (CEIDG)
MARIUSZ NALEWAJKO prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARIUSZ NALEWAJKO SALON FRYZJERSKO-KOSMETYCZNY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-05-15 i ma swoją siedzibę pod adresem GDAŃSKA 13, WAŁBRZYCH. Główny zakres działalności MARIUSZ NALEWAJKO to Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne (PKD główne: 96.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa wyrobów tekstylnych, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP MARIUSZ NALEWAJKO SALON FRYZJERSKO-KOSMETYCZNY: 8861153152. REGON MARIUSZ NALEWAJKO SALON FRYZJERSKO-KOSMETYCZNY: 020980313.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIUSZ NALEWAJKO
Więcej informacji o MARIUSZ NALEWAJKO SALON FRYZJERSKO-KOSMETYCZNY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.