Firma Mariusz Marszałek AGAWA KWIATY SZTUCZNE HURT-DETAL
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa kwiatów i roślin | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL79 2490 0005 0000 4530 2752 5126
PL54 1140 2004 0000 3902 7585 3661 |
Działalność PKD:
Firma MARIUSZ MARSZAŁEK AGAWA KWIATY SZTUCZNE HURT-DETAL została założona 2010-05-05 i obecnie mieści się przy UL. OBROŃCÓW 24, PL-26-600, RADOM. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa płodów rolnych i zwierząt. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują gry i zakłady, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Mariusz Marszałek AGAWA KWIATY SZTUCZNE HURT-DETAL (REGON 14237558900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
AI rozgrzała rynek energii. Eksperci: to może się źle skończyć
Euforia wokół sztucznej inteligencji, która w ostatnich latach wywindowała indeks S&P 500 na rekordowe poziomy, odmienia charakter sektora użyteczności publicznej. Spółki energetyczne, dotychczas
Elektrotim rozwija się energetycznie i obronnie. Szykuje nową strategię
Elektrotim, notowany na GPW wykonawca infrastruktury elektroenergetycznej i systemów bezpieczeństwa, ma rekordowy portfel zamówień. Spółka szykuje się do przedstawienia strategii na lata 2026–30.
Ćwierć wieku Fotki. "Paradoks serwisu randkowego polega na tym, że najlepszym scenariuszem jest… utrata klienta”
W 2001 r. Fotka.pl była jednym z pierwszych polskich serwisów społecznościowych. Teraz, jako portal randkowy, stawia na prosty model subskrypcyjny i rozwój funkcji opartych na sztucznej inteligencji.
