Zarząd firmy Mariusz Ludwiczak ZRĘB-POL Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe - Mariusz Ludwiczak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mariusz Ludwiczak (CEIDG)
Mariusz Ludwiczak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARIUSZ LUDWICZAK ZRĘB-POL PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 134, PL-13-206, NIECHŁONIN. Główny zakres działalności Mariusz Ludwiczak to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni, pozostałe sprzątanie, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi i inne. NIP MARIUSZ LUDWICZAK ZRĘB-POL PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE: 5711662985. REGON MARIUSZ LUDWICZAK ZRĘB-POL PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE: 281373163.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mariusz Ludwiczak
Więcej informacji o MARIUSZ LUDWICZAK ZRĘB-POL PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje