Zarząd firmy Mariusz Grządziela KLUB PIWNICZKA Mała Gastronomia - Mariusz Grządziela, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mariusz Grządziela (CEIDG)
Mariusz Grządziela prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARIUSZ GRZĄDZIELA KLUB PIWNICZKA MAŁA GASTRONOMIA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1996-11-14 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. FELIKSA RZEWUSKIEGO 9, PL-28-100, BUSKO-ZDRÓJ. Główny zakres działalności Mariusz Grządziela to Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne (PKD główne: 56.10.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP MARIUSZ GRZĄDZIELA KLUB PIWNICZKA MAŁA GASTRONOMIA: 6551272921. REGON MARIUSZ GRZĄDZIELA KLUB PIWNICZKA MAŁA GASTRONOMIA: 290760298.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mariusz Grządziela
Więcej informacji o MARIUSZ GRZĄDZIELA KLUB PIWNICZKA MAŁA GASTRONOMIA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.