Zarząd firmy MARIUSZ CZARNIK FIRMA TRANSPORTOWO HANDLOWO USŁUGOWA - MARIUSZ CZARNIK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARIUSZ CZARNIK (CEIDG)
MARIUSZ CZARNIK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARIUSZ CZARNIK FIRMA TRANSPORTOWO HANDLOWO USŁUGOWA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 84, PL-33-156, SKRZYSZÓW. Główny zakres działalności MARIUSZ CZARNIK to Roboty związane z budową dróg i autostrad (PKD główne: 42.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wydobywanie kamieni ozdobnych oraz kamienia dla potrzeb budownictwa, skał wapiennych, gipsu, kredy i łupków, naprawa i konserwacja maszyn, pobór, uzdatnianie i dostarczanie wody, roboty związane z budową rurociągów przesyłowych i sieci rozdzielczych, roboty związane z budową linii telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych i inne. NIP MARIUSZ CZARNIK FIRMA TRANSPORTOWO HANDLOWO USŁUGOWA: 9930386843. REGON MARIUSZ CZARNIK FIRMA TRANSPORTOWO HANDLOWO USŁUGOWA: 12077939300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIUSZ CZARNIK
Więcej informacji o MARIUSZ CZARNIK FIRMA TRANSPORTOWO HANDLOWO USŁUGOWA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.