Zarząd firmy MARITA WOJTCZAK-STASZCZYK - MARITA WOJTCZAK-STASZCZYK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARITA WOJTCZAK-STASZCZYK (CEIDG)
MARITA WOJTCZAK-STASZCZYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARITA WOJTCZAK-STASZCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-05-10 i ma swoją siedzibę pod adresem 84, PL-98-200, DZIERLIN. Główny zakres działalności MARITA WOJTCZAK-STASZCZYK to Sprzedaż hurtowa wyrobów porcelanowych, ceramicznych i szklanych oraz środków czyszczących (PKD główne: 46.44.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, działalność agentów zajmujących się sprzedażą drewna i materiałów budowlanych, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP MARITA WOJTCZAK-STASZCZYK: 8272234093. REGON MARITA WOJTCZAK-STASZCZYK: 38329854000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARITA WOJTCZAK-STASZCZYK
Więcej informacji o MARITA WOJTCZAK-STASZCZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.