Zarząd firmy MARISS s.c. Piotr Stawiński Krzysztof Stawiński - KRZYSZTOF STAWIŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KRZYSZTOF STAWIŃSKI (CEIDG)
KRZYSZTOF STAWIŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARISS S.C. PIOTR STAWIŃSKI KRZYSZTOF STAWIŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1995-01-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PROLETARIACKA 7/9, PL-93-569, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności KRZYSZTOF STAWIŃSKI to Produkcja bielizny (PKD główne: 14.14.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana i inne. NIP MARISS S.C. PIOTR STAWIŃSKI KRZYSZTOF STAWIŃSKI: 7260258615. REGON MARISS S.C. PIOTR STAWIŃSKI KRZYSZTOF STAWIŃSKI: 100893584.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KRZYSZTOF STAWIŃSKI
Więcej informacji o MARISS S.C. PIOTR STAWIŃSKI KRZYSZTOF STAWIŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby