Zarząd firmy MARIO SUROWCE Mariusz Wojciechowski - Mariusz Wojciechowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mariusz Wojciechowski (CEIDG)
Mariusz Wojciechowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARIO SUROWCE MARIUSZ WOJCIECHOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŁĄKOWA 117/4, PL-64-330, OPALENICA. Główny zakres działalności Mariusz Wojciechowski to Sprzedaż hurtowa odpadów i złomu (PKD główne: 46.77.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego, działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek i inne. NIP MARIO SUROWCE MARIUSZ WOJCIECHOWSKI: 7772547736. REGON MARIO SUROWCE MARIUSZ WOJCIECHOWSKI: 63455249600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mariusz Wojciechowski
Więcej informacji o MARIO SUROWCE MARIUSZ WOJCIECHOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych