Zarząd firmy Mario Mariusz Pietrek - Mariusz Pietrek, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mariusz Pietrek (CEIDG)
Mariusz Pietrek prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARIO MARIUSZ PIETREK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ALEJA PIASTÓW 2A, PL-44-193, KNURÓW. Główny zakres działalności Mariusz Pietrek to Sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.29.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna ryb, skorupiaków i mięczaków prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP MARIO MARIUSZ PIETREK: 9690336589. REGON MARIO MARIUSZ PIETREK: 38776278000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mariusz Pietrek
Więcej informacji o MARIO MARIUSZ PIETREK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.