Zarząd firmy MARIKA SKAWIŃSKA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE - MARIKA SKAWIŃSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARIKA SKAWIŃSKA (CEIDG)
MARIKA SKAWIŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARIKA SKAWIŃSKA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-10-25 i ma swoją siedzibę pod adresem PIĘKNA 541, PL-60-589, POZNAŃ. Główny zakres działalności MARIKA SKAWIŃSKA to Sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.65.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP MARIKA SKAWIŃSKA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE: 7811190601. REGON MARIKA SKAWIŃSKA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE: 63440763000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIKA SKAWIŃSKA
Więcej informacji o MARIKA SKAWIŃSKA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.