Zarząd firmy MARIAN MĘTEL FIRMA HANDLOWA-USŁUGOWA MARKIZA - MARIAN MĘTEL, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-01-01
Działalność gospodarcza MARIAN MĘTEL (CEIDG)
MARIAN MĘTEL prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARIAN MĘTEL FIRMA HANDLOWA-USŁUGOWA MARKIZA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. 1 MAJA 19A, PL-28-500, KAZIMIERZA WIELKA. Główny zakres działalności MARIAN MĘTEL to Sprzedaż detaliczna zegarków i biżuterii (PKD główne: 47.77.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, materiałów budowlanych, farb i szkła, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego, artykułów stołowych oraz pozostałych artykułów użytku domowego, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów, naprawa i konserwacja zegarów, zegarków oraz biżuterii. NIP MARIAN MĘTEL FIRMA HANDLOWA-USŁUGOWA MARKIZA: 6760017630. REGON MARIAN MĘTEL FIRMA HANDLOWA-USŁUGOWA MARKIZA: 35051866800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIAN MĘTEL
Więcej informacji o MARIAN MĘTEL FIRMA HANDLOWA-USŁUGOWA MARKIZA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.