Sprawozdania finansowe Marian Janiszek I Wspólnicy Mar-Rom
Dane bilansowe MARIAN JANISZEK I WSPÓLNICY MAR-ROM
ROK
|
||
---|---|---|
Aktywa razem | 46 648 416,14 | 61 412 727,98 |
A. Aktywa trwałe | 32 754 891,63 | 47 967 922,52 |
B. Aktywa obrotowe | 13 893 524,51 | 13 444 805,46 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 46 648 416,14 | 61 412 727,98 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 18 569 321,48 | 20 215 355,37 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 28 079 094,66 | 41 197 372,61 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 7 763 834,89 | 14 046 822,85 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 17 307 095,63 | 18 463 188,95 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.