Zarząd firmy Marian Dziuk Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe MIRJAN - MARIAN DZIUK, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-01-01
Działalność gospodarcza MARIAN DZIUK (CEIDG)
MARIAN DZIUK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARIAN DZIUK PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE MIRJAN, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1996-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŻARECKA 45, PL-42-350, KOZIEGŁOWY. Główny zakres działalności MARIAN DZIUK to Produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 32.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych wyrobów z papieru i tektury, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP MARIAN DZIUK PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE MIRJAN: 5771309287. REGON MARIAN DZIUK PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE MIRJAN: 150231364.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIAN DZIUK
Więcej informacji o MARIAN DZIUK PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE MIRJAN
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.