Zarząd firmy MARIA SKOCZEK - MARIA SKOCZEK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARIA SKOCZEK (CEIDG)
MARIA SKOCZEK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARIA SKOCZEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JÓZEFA MACKIEWICZA 2144, PL-31-214, KRAKÓW. Główny zakres działalności MARIA SKOCZEK to Sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.29.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa mleka, wyrobów mleczarskich, jaj, olejów i tłuszczów jadalnych, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach. NIP MARIA SKOCZEK: 9451216451. REGON MARIA SKOCZEK: 35030760600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIA SKOCZEK
Więcej informacji o MARIA SKOCZEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.