Zarząd firmy Maria Salamon FIRMA MARIA - Maria Salamon, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-05-31
Działalność gospodarcza Maria Salamon (CEIDG)
Maria Salamon prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARIA SALAMON FIRMA MARIA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-12-28 i ma swoją siedzibę pod adresem MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 17, PL-33-380, KRYNICA-ZDRÓJ. Główny zakres działalności Maria Salamon to Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja urządzeń elektronicznych i optycznych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna sprzętu sportowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP MARIA SALAMON FIRMA MARIA: 7341223578. REGON MARIA SALAMON FIRMA MARIA: 12038227600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Maria Salamon
Więcej informacji o MARIA SALAMON FIRMA MARIA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.