Zarząd firmy MARIA PUCHALSKA - PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE - Maria Puchalska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Maria Puchalska (CEIDG)
Maria Puchalska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARIA PUCHALSKA - PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1990-08-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BARCIŃSKA 14F, PL-88-170, PAKOŚĆ. Główny zakres działalności Maria Puchalska to Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.32.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, transport drogowy towarów, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy. NIP MARIA PUCHALSKA - PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE: 5560005053. REGON MARIA PUCHALSKA - PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE: 090548759.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Maria Puchalska
Więcej informacji o MARIA PUCHALSKA - PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
600 mln zł dla firm na czyste technologie
Przedsiębiorstwa i konsorcja naukowo-przemysłowe mogą stanąć w szranki o dofinansowanie projektów badawczych i inwestycyjnych.

Xtreme Fitness zbuduje masę w powiatach
Do końca roku firma chce mieć ponad 160 klubów i 15 placówek Xtreme Kids, a do 2030 r. aż 750 lokalizacji działających pod różnymi, także nowymi szyldami. Kolejny krok: ekspansja w Europie

Konkuruj sam ze sobą, czyli o wyborze benchmarku
Trochę to trwało, ale w końcu stopą zwrotu dogoniłem, a nawet przegoniłem wynik WIG. Zadałem sobie pytanie, czy jest sens porównywać się do rynku i jego uczestników.