Zarząd firmy MARIA POCZTA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE - MARIA POCZTA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARIA POCZTA (CEIDG)
MARIA POCZTA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARIA POCZTA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PARKOWA 10, PL-63-330, DOBRZYCA. Główny zakres działalności MARIA POCZTA to Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne (PKD główne: 56.10.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa wspomagająca produkcję roślinną, przygotowanie terenu pod budowę, działalność agentów zajmujących się sprzedażą płodów rolnych, żywych zwierząt, surowców dla przemysłu tekstylnego i półproduktów, sprzedaż hurtowa zboża, nieprzetworzonego tytoniu, nasion i pasz dla zwierząt, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń rolniczych oraz dodatkowego wyposażenia i inne. NIP MARIA POCZTA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE: 6211017503. REGON MARIA POCZTA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE: 25111547300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIA POCZTA
Więcej informacji o MARIA POCZTA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych