Zarząd firmy MARIA MIROTA-COFUR KSIĘGARNIA MUZYCZNA KURANT - MARIA MIROTA-COFUR, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARIA MIROTA-COFUR (CEIDG)
MARIA MIROTA-COFUR prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARIA MIROTA-COFUR KSIĘGARNIA MUZYCZNA KURANT, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1992-01-02 i ma swoją siedzibę pod adresem RYNEK GŁÓWNY 36, PL-31-013, KRAKÓW. Główny zakres działalności MARIA MIROTA-COFUR to Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.78.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność obiektów kulturalnych, pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, przygotowywanie i podawanie napojów, restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne i inne. NIP MARIA MIROTA-COFUR KSIĘGARNIA MUZYCZNA KURANT: 6761112744. REGON MARIA MIROTA-COFUR KSIĘGARNIA MUZYCZNA KURANT: 35106144900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIA MIROTA-COFUR
Więcej informacji o MARIA MIROTA-COFUR KSIĘGARNIA MUZYCZNA KURANT
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.