Zarząd firmy MARIA GÓRA NATURA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO-USŁUGOWE - MARIA GÓRA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARIA GÓRA (CEIDG)
MARIA GÓRA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARIA GÓRA NATURA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO-USŁUGOWE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. POMORSKA 11, PL-90-202, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności MARIA GÓRA to Sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.73.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP MARIA GÓRA NATURA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO-USŁUGOWE: 7251644046. REGON MARIA GÓRA NATURA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO-USŁUGOWE: 47165955300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIA GÓRA
Więcej informacji o MARIA GÓRA NATURA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO-USŁUGOWE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.