Zarząd firmy MARIA GONDEK SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWYMAGDA MARIA GONDEK - MARIA GONDEK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARIA GONDEK (CEIDG)
MARIA GONDEK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARIA GONDEK SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWYMAGDA MARIA GONDEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1996-12-31 i ma swoją siedzibę pod adresem PUŁASKIEGO 91, PL-33-100, TARNÓW. Główny zakres działalności MARIA GONDEK to Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana (PKD główne: 46.90.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP MARIA GONDEK SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWYMAGDA MARIA GONDEK: 8731173512. REGON MARIA GONDEK SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWYMAGDA MARIA GONDEK: 85045761000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIA GONDEK
Więcej informacji o MARIA GONDEK SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWYMAGDA MARIA GONDEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
112 mld zł popłynęło Blikiem w trzecim kwartale
W ciągu trzech kwartałów klienci Blika zrealizowali 2,3 mld transakcji – niemal tyle, co w całym 2024 r., a liczba aktywnych użytkowników systemu płatności zbliża się do 20 mln.
Anomalie na Wall Street. Ten rynek jest jakiś dziwny
Od kilku tygodni na nowojorskich giełdach dzieją się rzeczy, który zwykle się nie przydarzają zbyt często. Owe rynkowe anomalie mogą być sygnałem ostrzegawczym przed poważniejszymi perturbacjami.
10,5 tys. rekomendacji analityków. Ile było trafnych?
Dr Marek Straszak sprawdził trafność i skuteczność 10,5 tys. rekomendacji dla 45 spółek z warszawskiej giełdy. Oto wnioski.