Zarząd firmy MARIA BOROŃCZYK SKLEP OGÓLNO-SPOŻYWCZY - WARZYWA I OWOCE - MARIA BOROŃCZYK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARIA BOROŃCZYK (CEIDG)
MARIA BOROŃCZYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARIA BOROŃCZYK SKLEP OGÓLNO-SPOŻYWCZY - WARZYWA I OWOCE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1996-03-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. NASTROJOWA 55, PL-91-496, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności MARIA BOROŃCZYK to Sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.29.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach. NIP MARIA BOROŃCZYK SKLEP OGÓLNO-SPOŻYWCZY - WARZYWA I OWOCE: 7261688565. REGON MARIA BOROŃCZYK SKLEP OGÓLNO-SPOŻYWCZY - WARZYWA I OWOCE: 471291917.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIA BOROŃCZYK
Więcej informacji o MARIA BOROŃCZYK SKLEP OGÓLNO-SPOŻYWCZY - WARZYWA I OWOCE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.