Zarząd firmy MARGO MAŁGORZATA SŁAWIŃSKA - MAŁGORZATA SŁAWIŃSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAŁGORZATA SŁAWIŃSKA (CEIDG)
MAŁGORZATA SŁAWIŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARGO MAŁGORZATA SŁAWIŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-11-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MARSA 132A10, PL-04-470, WARSZAWA. Główny zakres działalności MAŁGORZATA SŁAWIŃSKA to Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania (PKD główne: 70.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, niespecjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych i inne. NIP MARGO MAŁGORZATA SŁAWIŃSKA: 9521243477. REGON MARGO MAŁGORZATA SŁAWIŃSKA: 36575931100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAŁGORZATA SŁAWIŃSKA
Więcej informacji o MARGO MAŁGORZATA SŁAWIŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych