Firma MAREK TWARDOWSKI INFOTECH PRZEMYSŁOWE TECHNOLOGIE INFORMATYCZNE I SYSTEMY POMIAROWE
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Pozostała działalność w zakresie programowania | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL40 1090 1535 0000 0001 4786 6303
PL70 1090 2532 0000 0006 3600 1263 |
Działalność PKD:
Firma MAREK TWARDOWSKI INFOTECH PRZEMYSŁOWE TECHNOLOGIE INFORMATYCZNE I SYSTEMY POMIAROWE została założona 2001-08-01 i obecnie mieści się przy FABRYCZNA 23A, PL-65-463, ZIELONA GÓRA. Główna działalność firmy to programowanie. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pozostała działalność w zakresie programowania, produkcja elementów elektronicznych, produkcja komputerów i urządzeń peryferyjnych, produkcja instrumentów i przyrządów pomiarowych, kontrolnych i nawigacyjnych, produkcja instrumentów optycznych, niezapisanych magnetycznych i optycznych nośników informacji oraz sprzętu fotograficznego i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie MAREK TWARDOWSKI INFOTECH PRZEMYSŁOWE TECHNOLOGIE INFORMATYCZNE I SYSTEMY POMIAROWE (REGON 97792225000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.