Zarząd firmy Marek Trzaskowski, Handel Art.Przemysłowymi i Spożywczymi - Marek Trzaskowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marek Trzaskowski (CEIDG)
Marek Trzaskowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAREK TRZASKOWSKI, HANDEL ART.PRZEMYSŁOWYMI I SPOŻYWCZYMI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1994-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ADAMA MICKIEWICZA 11, PL-05-480, KARCZEW. Główny zakres działalności Marek Trzaskowski to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami (PKD główne: 47.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach. NIP MAREK TRZASKOWSKI, HANDEL ART.PRZEMYSŁOWYMI I SPOŻYWCZYMI: 5321012239. REGON MAREK TRZASKOWSKI, HANDEL ART.PRZEMYSŁOWYMI I SPOŻYWCZYMI: 011671007.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marek Trzaskowski
Więcej informacji o MAREK TRZASKOWSKI, HANDEL ART.PRZEMYSŁOWYMI I SPOŻYWCZYMI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę?
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld